Чек-лист при первинному огляді Поради автоексперта

Купуючи вживане авто найменше хочеться знайти якісь сюрпризи вже після покупки. Щоб такого не сталося, необхідно провести ретельну діагностику в два етапи: первинний огляд і вторинний на СТО. Сьогодні йтиметься про первинне: спеціально для вас ми детально розписали, що необхідно перевірити і на що звернути увагу при знайомстві з автомобілем.

Цей чек-лист є додатковим матеріалом до нашого відео “Перевірка авто перед покупкою Первинна діагностика”. Строго рекомендуємо до ознайомлення, після перегляду – всі нижченаведені пункти стануть для вас зрозумілішими. Let’s go!


Що потрібно перевірити при первинному огляді?

Перевірка лакофарбового покриття за допомогою товщиноміру всього автомобіля:

  1. Завжди починаємо з даху, як правило, тут найрідше зустрічаються пошкодження.
  2. Перевіряємо кожну деталь щодо ремонтно-відновлювальних робіт.
  3. Не забуваймо виміряти товщину фарби в отворах, щоб зрозуміти чи був автомобіль у серйозних ДТП.
  4. Під капотом: перевіряємо пошкодження фарби на болтах та інших кріпленнях деталей. А також крила, ланжерони, склянки (тут нанесена грунтовка – показники повинні бути меншими за середню по авто)
  5. Багажник: отвори, шахта під запаскою, ланжерони,

Візуальний огляд:

  1. Огляд гальмівних дисків, гальмівних колодок та арок на предмет іржі.
  2. Уважно дивимося на цілісність і кріплення підкрильників, бризки та шумозахисту арок.
  3. Оглядаємо стан оптики: скла, горить/не горить світло, поворотники, чи немає запотівань, стан допів (протитуманки).
  4. Чи рідне скло у дзеркалах, чи немає пошкоджень.

Двигун:

  1. Заводимо мотор і слухаємо чи немає сторонніх звуків, шумів під час руху роликів або ременів.
  2. Дивимося під капот, дістаємо щуп рівня олії та дивимося наявність сапунення картерних газів або їх відсутності. Перевіряйте обережно! Відкриваємо на заведеному двигуні кришку олії і не знімаючи її з горловини створюємо щілину, дивимося чи йде дим з-під кришки. Наявність диму говорить про великий зношування двигуна, не рекомендуємо купувати за середньоринковою ціною на авто. На хороше — вас повинні попереджати, що двигун потребує ремонту.
  3. Перевіряємо роботу коробки. На автоматі слухаємо: чи є стукіт і стусани при перемиканні передач. Для механіки: як вмикається коробка, чи немає хрустів синхронізаторів. Зчеплення має брати знизу або всередині, якщо нагорі незабаром заміна.

Салон:

  1. Перевіряємо елементи салону на зношування та потертості.
  2. Уважно оцініть стан сидінь, керма, наявність ременів безпеки.
  3. Переконайтеся в цілісності подушок безпеки (вони дорогі!).

Тест Драйв:

  1. Перевіряємо як авто поводиться на дорозі: чи не веде автомобіль убік, чи є биття у кермо.
  2. Зупиняємось на різних швидкостях, перевіряємо чи є биття в педаль гальма, що означає гальмові диски.
  3. Чи спрацьовує система АБС при гальмуванні. Чи рівно зупиняється.
  4. Наскільки стукає підвіска в ходу, особливо проїжджаючи через рейки або бруківкою.
  5. Не забудьте перевірити двірники та омивачі, ближнє та дальнє світло, поворотники, аварійку.
  6. Тестуємо круїз-контроль/клімат-контроль/шрот/піч.
  7. І, звісно, музику!

Не забудьте також переглянути відео з вторинною діагностикою на СТО:


Сподіваємося, що інформація була для вас новою та корисною. Якщо ви вважаєте, що тут чогось не вистачає — напишіть нам у соціальних мережах:
https://www.facebook.com/carpoint.odessa/
https://www.instagram.com/carpoint_odessa/

А щоб не пропускати наші нові відео-обов’язково підпишіться на наш YouTube канал:
https://www.youtube.com/c/CarPoint_agency


Дякую за увагу, команда CarPoint!

model-image model-image model-image model-image model-image

Залиш заявку прямо зараз
і отримай спеціальну пропозицію

Цей веб-сайт зареєстрований на wpml.org як тестовий.