ТОП найгірших кросоверів усіх часів, які не можна купувати!

Автоексперти CarPoint оглянули для клієнтів понад 2000 кросоверів на вторинному ринку, а також розглянули проблеми обслуговування, з якими стикаються автомобілісти після покупки та зробили список найгірших кросоверів, від покупки яких ми рекомендуємо утриматися. Але пам'ятай, що з кожного правила є винятки!

 

NIVA (всі роки випуску)

ТОП найгірших кросоверів усіх часів, які не можна купувати!

Мінуси цього автомобіля:

  • маленька потужність
  • гранично низька надійність
  • виє і шумить трансмісія, роздавання, мости
  • відсутність комфорту
  • відсутність кондиціонера та нормальної печі
  • відсутність корозійної стійкості (3-5 років та авто гниє без обробки)
  • відсутність гідропідсилювача керма
  • продумана та прорахована конструкція ще у сімдесяті роки
  • силова частина у деяких місцях кріплень важелів та амортизаторів буквально відривається
  • величезна витрата палива
  • відсутність можливості штатних доробок, тільки кустарно
  • дуже маленький багажник
  • у тридверній версії практично відсутні місця ззаду
  • гріється мотор

Плюсы:

  • прохідна, їде по будь-якому "говну" за рахунок маленької ваги та гарної геометрії
  • з погляду прохідності, це найдешевший позашляховик на нашому ринку.

 

CHEVROLET NIVA (Всі роки випуску)

ТОП найгірших кросоверів усіх часів, які не можна купувати!


В даному автомобілі вже є якийсь комфорт, але із суттєвих мінусів:

  • вкрай низька якість складання та якість металу
  • шуми роздаток, мостів, коробки
  • ресурс двигуна вкрай низький.

 

CHERY TIGGO 

 

ТОП найгірших кросоверів усіх часів, які не можна купувати!

Мінуси авто першого покоління:

  • вкрай погане ЛКП та низька антикорозійна стійкість (зустрічали трирічні авто вже з корозією).
  • жахлива якість складання
  • жахлива якість запчастин

Мінуси авто другого покоління:

  • якість матеріалів салону низька, 100-120тис.км вже все потерте, сидіння рвуться, все скрипуче і т.д.
  • якість запчастин дуже погана. Агрегати, якщо є необхідність, купити не проблема, але дуже дорого. Кузовні елементи дорогі
  • як позашляховик - НІЯКИЙ
  • на вторинному ринку, в основному, передньопривідні машини
  • незважаючи на міф про те, що двигун японський - це не так, двигун китайський і коробка теж Китай.

 

NISSAN MURANO, 2002-2016рр

 

ТОП найгірших кросоверів усіх часів, які не можна купувати!

Головні недоліки:

  • вкрай неліквідний та невдалий авто, колись продавався як преміум паркетник, АЛЕ...
  • двигун 3.5 жеребний бензин тоннами
  • через маленький підкапотний простір і недостатнє охолодження задні циліндри страждають від перегріву
  • варіатор від активної їзди навіть на дорогах перегрівається і виходить із ладу
  • якість обробки салону низька. Торпедо надувається на сонце, шкіра ходить близько 150 тис.км, облізають ручки.
  • якість ЛКП низька. Пластикові елементи схильні до деформації, дрібні сколи призводять до риж
  • мотори досить ресурсні, але після 150тис.км до величезної витрати палив, додається "масложор"
  • автомобіль ремонтопридатний, але досить дорого
  • дизайн авто спірний, подобається не всім.

 

INFINITI FX від 2006р

ТОП найгірших кросоверів усіх часів, які не можна купувати!
Мінуси цього автомобіля:

  • швидке зношування гальмівних колодок (10тис.км),
  • биття дисків від перегріву (це результат спортивного іміджу)
  • жорстка підвіска
  • величезна витрата палива (до 22л у місті)
  • Необхідно старанно стежити за чистотою радіатора охолодження (очищати від пуху та бруду), т.к. іноді спрацьовування датчика перегріву вже не рятує: мотор уже довгий час працював на межі перегріву і йому вже дорога на капітальну
  • купити легко, продати складно (майже те саме відноситься і до Nissan Murano + варіатор).
  • на піску та у бруді перегрівається

 

RENAULT KOLEOS

 

ТОП найгірших кросоверів усіх часів, які не можна купувати!

Мінуси:

  • низький кліренс
  • гама моторів, як у всіх французів - дуже специфічна
  • обслуговування специфічно та часто вимагає спеціалізованого сервісу
  • машина на нашому ринку мало поширена, тому можливі проблеми із запчастинами
  • повний синтетичний привід, відсутність блокувань і т.д. робить його суто міським кросовером, на бездоріжжі виїжджати не рекомендується
  • присутні всі мінуси властиві французьким авто, які пов'язані з особливістю обслуговування та експлуатації (електроніка)
  • автомобілів на ринку вкрай небагато, пов'язано це з їхньою не популярністю.

Плюси:

  • якість ЛКП хороша. Автомобілі особливо не гниють, якщо не були у ДТП
  • дизайн дуже спірний, але салон досить комфортний та комплектації хороші.

 

SSANGYONG, 2005+

ТОП найгірших кросоверів усіх часів, які не можна купувати!

 

Минусы:

  • мотори та АКПП - старі агрегати Mercedes досить вибагливі до якості палива
  • Ненажерливі, за винятком свіжих дизелів
  • кліренс не великий
  • позашляхові характеристики посередні
  • машини ремонтопридатні але, обслуговування дороге
  • машини на вторинному ринку є, але не дуже поширені
  • також є проблеми з паливною (через низьку якість дизеля)
  • електронні проблеми з повним приводом та керуванням двигуна
  • випускалися в Кореї та в Кременчуці, наша збірка вважається поганою
  • салони не зносостійкі.

Плюси:

  • досить доступні
  • колись випускалися за ліцензією Mercedes
  • комплектації є непогані.

 

NISSAN QASHQAI (перше покоління), 1.6 бензин у парі з варіатором

ТОП найгірших кросоверів усіх часів, які не можна купувати!
Мінуси:

  • коробка передач боїться перегріву, пробуксувань та бордюрів
  • вимагає частої заміни олії з фільтром
  • двигун слабкий (тонкі стінки блоку циліндрів, можливий перегрів).
  • але в принципі далеко не гірший представник міських "пузотерок", у цьому списку він виявився через перераховані вище причини.

 

NISSAN QASHQAI, від 2013 р до теперішнього часу з мотором 1.2

Мінуси:

  • відверто слабкий турбомотор для його ваги
  • одуже не ресурсний
  • страждає масложором вже на невеликих пробігах
  • кліренс достатній для заїзду на невеликий бордюр або поїздки на дачу, але про позашляхові якості говорити не доводиться
  • варіатор ненадійний, легко перегрівається при пробуксовках на місці, при їзді з причепом та під навантаженнями
  • відсутня шумоізоляція.

Плюси:

  • якість обробки хороша, є сучасний дизайн, є гарні комплектації
  • салони машин зносостійкі
  • ремонтопридатність хороша, запчастини є
  • ЛКП середня, корозія та іржа не з'являється, якщо авто не було в ДТП і не було пошкоджень
  • автомобіль досить популярний.

 

JEEP COMPASS та JEEP PATRIOT від 2006р

 

 

ТОП найгірших кросоверів усіх часів, які не можна купувати! width=

Мінуси:

  • ненадійний варіатор, що при активному використанні швидко вбивається, але були і на повноцінному АКПП
  • багато авто передньопривідних
  • кліренс непоганий, але позашляхові характеристики огидні
  • автомобіль досить важкий, тому дволітровий мотор потрібно "крутити"
  • мотори ненажерливі
  • комплектації прості
  • дизайн спірний
  • матеріали обробки прості та не зносостійкі
  • ЛКП слабке.

Плюси:

  •  корозійна стійкість досить висока.

 

MAZDA СХ7 та MAZDA СХ9, від 2006р, тільки з мотором 2.3 турбо

 

ТОП найгірших кросоверів усіх часів, які не можна купувати!

 

Мінуси:

  • велика витрата палива (16+ л місто, 11+л траса)
  • турбіна виходить з ладу, причому раптово
  • розтяг ланцюга вже після 50 тис.км
  • муфта VVTi, ознаки: тріск на холодну
  • “масложер”
  • тіч сальників обох редукторів
  • ЛКП – тонкий шар фарби
  • мотор 2.3 рідко виходжує понад 100 тис.км, після 100 тис.км - масложер.
  • страждає турбіна та паливна апаратура
  • оптика світить погано
  • на вторинному ринку машина неліквідна
  • помилки блоку управління ДВЗ та управління бортовою мережею.

Плюси:

  • із мотором 2.5 атмосферним можна сміливо брати. Це старий, надійний двигун
  • машина непогано виглядає, гарні комплектації
  • приємний сучасний салон
  • машин на ринку багато і як правило підкуповує ціною.

VOLKSWAGEN TIGUAN, першого покоління, 2.0 тсі / 1.4 тсі бензин, коробка DSG

 

ТОП найгірших кросоверів усіх часів, які не можна купувати!

Мінуси:

  • велика витрата олії
  • розтягнення ланцюга та перескакування
  • недороблена роботизована коробка, яка часто виходила з ладу
  • корозія по кузову на офіційних машинах (крім даху та ручки відчинення дверей).
  • проблемні муфти та задній редуктор

 

CHEVROLET CAPTIVA (перше покоління), двигун 3.2 бензин

 

ТОП найгірших кросоверів усіх часів, які не можна купувати!

Мінуси:

  • ненадійний двигун
  • проблемний комплект ГРМ, шум у роботі, падіння тяги, помилки по фазах газорозподілу, частий перегрів
  • витрати палива
  • корозія по днищу.
  • неліквідний

 

BMW X5 у кузові Е70, 3.0 бензин 

 

ТОП найгірших кросоверів усіх часів, які не можна купувати!

Минусы:

  • стукіт гідрокомпенсаторів
  • проблеми вентиляції картерних газів
  • проблеми Ванос
  • витрата олії
  • часто тріскає піддон двигуна
  • задній редуктор – слабке місце
  • проблеми по сальниках клапанів, витрата олії та сальник коленвала

Плюси:

  • вважається класною машиною

 

SKODA YETI з моторами 1.4 турбо та 1.8 турбо з сухою ДСГ

 

ТОП найгірших кросоверів усіх часів, які не можна купувати!

Мінуси:

  • масложер через конструктивні недоробки поршневий
  • ненадійність ДСГ загалом
  • погана ліквідність на вторинному ринку

Модифікація після 2010р. з 2л дизелем на 6ст.сухий ДСГ або з механікою
Плюси:

  • якщо знайти живий, то дуже недорогий добрий варіант.

 

RANGE ROVER LAND ROVER

 

ТОП найгірших кросоверів усіх часів, які не можна купувати!

Плюси:

  • машина класна, але дуже вимоглива до кваліфікації та якості обслуговування.

Основний мінус:

  • дорого.

 

KIA SPORTAGE та HYUNDAI I35, від 2012р по 2016р, тільки з двигуном 2л бензин G4KD

ТОП найгірших кросоверів усіх часів, які не можна купувати!

Мінуси:

  • проблемний двигун (задира, поворот вкладишів, жор масла, каталізатор) це могло з'явитися на пробігу до 100 тис.км
  • коробка автомат не доопрацьована
  • проблеми з повним приводом, а саме з муфтою

Купівля лише через ендоскопію і не факт, що знайдете без задирок, а процедура діагностики не дешева (від 1000 грн). Якщо власник з нуля міняв олію через 7-8 тис. км. і є підтвердження, то ймовірність відсутності задир є або вони мінімальні, але це з області фантастики.

  • проблеми із повним приводом. Зношується шліцеве з'єднання коробки з роздаванням через негерметичність сальника на роздаванні. В результаті утворюється корозія та шліци злизує. Щоб цього уникнути, потрібно дві рази на рік міняти цей сальник. Процедура не дуже складна і дорога, але це зробити, т.к. реставрація цього вузла коштує близько 600 $.

Плюси:

ремонтопридатний

А ці моделі з дизелем 1.7 або 2.0 можна купувати, це буде дуже хороший вибір. 

 

MERCEDES ML W163, W164, всі бензинові мотори та 4.0 дизель

ТОП найгірших кросоверів усіх часів, які не можна купувати!
Мінуси:

  • износ никасилового покрытия цилиндров, в результате - масложор
  • износ металлокерамических звездочек балансирного вала
  • растяжение цепи ГРМ
  • проблемы с электрикой на возрастных машинах
  • нежный
  • проблемы с пневмо
  • проблемные рулевые рейки
  • прожорливые
  • ОЧЕНЬ дорогой ремонт

Якщо вибирати, то лише з дизелем 2.2, 2,7 або 3.0

 

FORD KUGA и FORD ESCAPE з моторами 1.5 та 1.6 Ecoboost

ТОП найгірших кросоверів усіх часів, які не можна купувати!

Мінуси:

  • перегрів через розтріскування пластикових патрубків охолодження
  • конструктивні прорахунки у конструкції ГБЦ, гільз циліндрів
  • полегшення всього, чого тільки можна було (поршнів, вкладишів, коленвала і т.д.), через що постраждав ресурс мотора в цілому.
  • не ресурсний мотор

 

BMW Х1 з мотором 1.6 бенз ЕР6

 

ТОП найгірших кросоверів усіх часів, які не можна купувати!

Мінуси цього авто:

  • помпа охолодження, її привід зі шківом з прогумованим напиленням, яке зношується
  • обростання нагаром клапанів (безпосереднє упорскування)
  • течі скрізь, де є прокладки
  • дуже тепло навантажений мотор, через це більшість проблем
  • інтервал заміни масла в 15тис.км, це багато для нього, максимум до 7 тис.км

Для замовлення перевіреного авто звертайтесь до нас за номером +380 63 746 00 77 або залишайте заявку на сайті.

model-image model-image model-image model-image model-image

Залиш заявку прямо зараз
і отримай спеціальну пропозицію

Цей веб-сайт зареєстрований на wpml.org як тестовий.