ТОП найгірших кросоверів усіх часів, які не можна купувати!
Автоексперти CarPoint оглянули для клієнтів понад 2000 кросоверів на вторинному ринку, а також розглянули проблеми обслуговування, з якими стикаються автомобілісти після покупки та зробили список найгірших кросоверів, від покупки яких ми рекомендуємо утриматися. Але пам'ятай, що з кожного правила є винятки!
NIVA (всі роки випуску)
Мінуси цього автомобіля:
- маленька потужність
- гранично низька надійність
- виє і шумить трансмісія, роздавання, мости
- відсутність комфорту
- відсутність кондиціонера та нормальної печі
- відсутність корозійної стійкості (3-5 років та авто гниє без обробки)
- відсутність гідропідсилювача керма
- продумана та прорахована конструкція ще у сімдесяті роки
- силова частина у деяких місцях кріплень важелів та амортизаторів буквально відривається
- величезна витрата палива
- відсутність можливості штатних доробок, тільки кустарно
- дуже маленький багажник
- у тридверній версії практично відсутні місця ззаду
- гріється мотор
Плюсы:
- прохідна, їде по будь-якому "говну" за рахунок маленької ваги та гарної геометрії
- з погляду прохідності, це найдешевший позашляховик на нашому ринку.
CHEVROLET NIVA (Всі роки випуску)
В даному автомобілі вже є якийсь комфорт, але із суттєвих мінусів:
- вкрай низька якість складання та якість металу
- шуми роздаток, мостів, коробки
- ресурс двигуна вкрай низький.
CHERY TIGGO
Мінуси авто першого покоління:
- вкрай погане ЛКП та низька антикорозійна стійкість (зустрічали трирічні авто вже з корозією).
- жахлива якість складання
- жахлива якість запчастин
Мінуси авто другого покоління:
- якість матеріалів салону низька, 100-120тис.км вже все потерте, сидіння рвуться, все скрипуче і т.д.
- якість запчастин дуже погана. Агрегати, якщо є необхідність, купити не проблема, але дуже дорого. Кузовні елементи дорогі
- як позашляховик - НІЯКИЙ
- на вторинному ринку, в основному, передньопривідні машини
- незважаючи на міф про те, що двигун японський - це не так, двигун китайський і коробка теж Китай.
NISSAN MURANO, 2002-2016рр
Головні недоліки:
- вкрай неліквідний та невдалий авто, колись продавався як преміум паркетник, АЛЕ...
- двигун 3.5 жеребний бензин тоннами
- через маленький підкапотний простір і недостатнє охолодження задні циліндри страждають від перегріву
- варіатор від активної їзди навіть на дорогах перегрівається і виходить із ладу
- якість обробки салону низька. Торпедо надувається на сонце, шкіра ходить близько 150 тис.км, облізають ручки.
- якість ЛКП низька. Пластикові елементи схильні до деформації, дрібні сколи призводять до риж
- мотори досить ресурсні, але після 150тис.км до величезної витрати палив, додається "масложор"
- автомобіль ремонтопридатний, але досить дорого
- дизайн авто спірний, подобається не всім.
INFINITI FX від 2006р
Мінуси цього автомобіля:
- швидке зношування гальмівних колодок (10тис.км),
- биття дисків від перегріву (це результат спортивного іміджу)
- жорстка підвіска
- величезна витрата палива (до 22л у місті)
- Необхідно старанно стежити за чистотою радіатора охолодження (очищати від пуху та бруду), т.к. іноді спрацьовування датчика перегріву вже не рятує: мотор уже довгий час працював на межі перегріву і йому вже дорога на капітальну
- купити легко, продати складно (майже те саме відноситься і до Nissan Murano + варіатор).
- на піску та у бруді перегрівається
RENAULT KOLEOS
Мінуси:
- низький кліренс
- гама моторів, як у всіх французів - дуже специфічна
- обслуговування специфічно та часто вимагає спеціалізованого сервісу
- машина на нашому ринку мало поширена, тому можливі проблеми із запчастинами
- повний синтетичний привід, відсутність блокувань і т.д. робить його суто міським кросовером, на бездоріжжі виїжджати не рекомендується
- присутні всі мінуси властиві французьким авто, які пов'язані з особливістю обслуговування та експлуатації (електроніка)
- автомобілів на ринку вкрай небагато, пов'язано це з їхньою не популярністю.
Плюси:
- якість ЛКП хороша. Автомобілі особливо не гниють, якщо не були у ДТП
- дизайн дуже спірний, але салон досить комфортний та комплектації хороші.
SSANGYONG, 2005+
Минусы:
- мотори та АКПП - старі агрегати Mercedes досить вибагливі до якості палива
- Ненажерливі, за винятком свіжих дизелів
- кліренс не великий
- позашляхові характеристики посередні
- машини ремонтопридатні але, обслуговування дороге
- машини на вторинному ринку є, але не дуже поширені
- також є проблеми з паливною (через низьку якість дизеля)
- електронні проблеми з повним приводом та керуванням двигуна
- випускалися в Кореї та в Кременчуці, наша збірка вважається поганою
- салони не зносостійкі.
Плюси:
- досить доступні
- колись випускалися за ліцензією Mercedes
- комплектації є непогані.
NISSAN QASHQAI (перше покоління), 1.6 бензин у парі з варіатором
Мінуси:
- коробка передач боїться перегріву, пробуксувань та бордюрів
- вимагає частої заміни олії з фільтром
- двигун слабкий (тонкі стінки блоку циліндрів, можливий перегрів).
- але в принципі далеко не гірший представник міських "пузотерок", у цьому списку він виявився через перераховані вище причини.
NISSAN QASHQAI, від 2013 р до теперішнього часу з мотором 1.2
Мінуси:
- відверто слабкий турбомотор для його ваги
- одуже не ресурсний
- страждає масложором вже на невеликих пробігах
- кліренс достатній для заїзду на невеликий бордюр або поїздки на дачу, але про позашляхові якості говорити не доводиться
- варіатор ненадійний, легко перегрівається при пробуксовках на місці, при їзді з причепом та під навантаженнями
- відсутня шумоізоляція.
Плюси:
- якість обробки хороша, є сучасний дизайн, є гарні комплектації
- салони машин зносостійкі
- ремонтопридатність хороша, запчастини є
- ЛКП середня, корозія та іржа не з'являється, якщо авто не було в ДТП і не було пошкоджень
- автомобіль досить популярний.
JEEP COMPASS та JEEP PATRIOT від 2006р
Мінуси:
- ненадійний варіатор, що при активному використанні швидко вбивається, але були і на повноцінному АКПП
- багато авто передньопривідних
- кліренс непоганий, але позашляхові характеристики огидні
- автомобіль досить важкий, тому дволітровий мотор потрібно "крутити"
- мотори ненажерливі
- комплектації прості
- дизайн спірний
- матеріали обробки прості та не зносостійкі
- ЛКП слабке.
Плюси:
- корозійна стійкість досить висока.
MAZDA СХ7 та MAZDA СХ9, від 2006р, тільки з мотором 2.3 турбо
Мінуси:
- велика витрата палива (16+ л місто, 11+л траса)
- турбіна виходить з ладу, причому раптово
- розтяг ланцюга вже після 50 тис.км
- муфта VVTi, ознаки: тріск на холодну
- “масложер”
- тіч сальників обох редукторів
- ЛКП – тонкий шар фарби
- мотор 2.3 рідко виходжує понад 100 тис.км, після 100 тис.км - масложер.
- страждає турбіна та паливна апаратура
- оптика світить погано
- на вторинному ринку машина неліквідна
- помилки блоку управління ДВЗ та управління бортовою мережею.
Плюси:
- із мотором 2.5 атмосферним можна сміливо брати. Це старий, надійний двигун
- машина непогано виглядає, гарні комплектації
- приємний сучасний салон
- машин на ринку багато і як правило підкуповує ціною.
VOLKSWAGEN TIGUAN, першого покоління, 2.0 тсі / 1.4 тсі бензин, коробка DSG
Мінуси:
- велика витрата олії
- розтягнення ланцюга та перескакування
- недороблена роботизована коробка, яка часто виходила з ладу
- корозія по кузову на офіційних машинах (крім даху та ручки відчинення дверей).
- проблемні муфти та задній редуктор
CHEVROLET CAPTIVA (перше покоління), двигун 3.2 бензин
Мінуси:
- ненадійний двигун
- проблемний комплект ГРМ, шум у роботі, падіння тяги, помилки по фазах газорозподілу, частий перегрів
- витрати палива
- корозія по днищу.
- неліквідний
BMW X5 у кузові Е70, 3.0 бензин
Минусы:
- стукіт гідрокомпенсаторів
- проблеми вентиляції картерних газів
- проблеми Ванос
- витрата олії
- часто тріскає піддон двигуна
- задній редуктор – слабке місце
- проблеми по сальниках клапанів, витрата олії та сальник коленвала
Плюси:
- вважається класною машиною
SKODA YETI з моторами 1.4 турбо та 1.8 турбо з сухою ДСГ
Мінуси:
- масложер через конструктивні недоробки поршневий
- ненадійність ДСГ загалом
- погана ліквідність на вторинному ринку
Модифікація після 2010р. з 2л дизелем на 6ст.сухий ДСГ або з механікою
Плюси:
- якщо знайти живий, то дуже недорогий добрий варіант.
RANGE ROVER LAND ROVER
Плюси:
- машина класна, але дуже вимоглива до кваліфікації та якості обслуговування.
Основний мінус:
- дорого.
KIA SPORTAGE та HYUNDAI I35, від 2012р по 2016р, тільки з двигуном 2л бензин G4KD
Мінуси:
- проблемний двигун (задира, поворот вкладишів, жор масла, каталізатор) це могло з'явитися на пробігу до 100 тис.км
- коробка автомат не доопрацьована
- проблеми з повним приводом, а саме з муфтою
Купівля лише через ендоскопію і не факт, що знайдете без задирок, а процедура діагностики не дешева (від 1000 грн). Якщо власник з нуля міняв олію через 7-8 тис. км. і є підтвердження, то ймовірність відсутності задир є або вони мінімальні, але це з області фантастики.
- проблеми із повним приводом. Зношується шліцеве з'єднання коробки з роздаванням через негерметичність сальника на роздаванні. В результаті утворюється корозія та шліци злизує. Щоб цього уникнути, потрібно дві рази на рік міняти цей сальник. Процедура не дуже складна і дорога, але це зробити, т.к. реставрація цього вузла коштує близько 600 $.
Плюси:
ремонтопридатний
А ці моделі з дизелем 1.7 або 2.0 можна купувати, це буде дуже хороший вибір.
MERCEDES ML W163, W164, всі бензинові мотори та 4.0 дизель
Мінуси:
- износ никасилового покрытия цилиндров, в результате - масложор
- износ металлокерамических звездочек балансирного вала
- растяжение цепи ГРМ
- проблемы с электрикой на возрастных машинах
- нежный
- проблемы с пневмо
- проблемные рулевые рейки
- прожорливые
- ОЧЕНЬ дорогой ремонт
Якщо вибирати, то лише з дизелем 2.2, 2,7 або 3.0
FORD KUGA и FORD ESCAPE з моторами 1.5 та 1.6 Ecoboost
Мінуси:
- перегрів через розтріскування пластикових патрубків охолодження
- конструктивні прорахунки у конструкції ГБЦ, гільз циліндрів
- полегшення всього, чого тільки можна було (поршнів, вкладишів, коленвала і т.д.), через що постраждав ресурс мотора в цілому.
- не ресурсний мотор
BMW Х1 з мотором 1.6 бенз ЕР6
Мінуси цього авто:
- помпа охолодження, її привід зі шківом з прогумованим напиленням, яке зношується
- обростання нагаром клапанів (безпосереднє упорскування)
- течі скрізь, де є прокладки
- дуже тепло навантажений мотор, через це більшість проблем
- інтервал заміни масла в 15тис.км, це багато для нього, максимум до 7 тис.км
Для замовлення перевіреного авто звертайтесь до нас за номером +380 63 746 00 77 або залишайте заявку на сайті.